Patrząc na to, w jaki sposób wygląda projektowanie folderu reklamowego w agencji dreamsart można szybko spostrzec, że wszystko oddaje się rzeczywiście w ręce ekspertów. Sam folder to nie tylko treść, ale także szata graficzna. Dlatego projektowanie katalogów zaczyna się od opracowania grafiki wyrobów. Powinna ona być obmyślona a także przykuwać uwagę.
W efekcie konsumenci będą w większym stopniu zmotywowani do tego, żeby zaznajomić się z kompletną zawartością. Katalogi utworzone są w dowolnych formatach, lecz najczęściej jest to rozmiar a4, ponieważ jest on najbardziej czytelny i wszyscy są do niego szczególnie przyzwyczajeni. Z uwagi na to że tworzenie katalogu jest procesem zindywidualizowanym, kwota ustalana jest osobno.
Na cenę mają wpływ: projekt graficzny, tryb wykonania i wykończenia, jakość użytych materiałów, rozmiar oraz ilość stron. Bezsprzecznie, zamawiający nie powinien oszczędzać na projekcie, bo katalogi to wybrane z efektywniejszych narzędzi marketingowych. W dreamsart otrzymuje się foldery już wydrukowane, a więc usługa jest wszechstronna.
Każdy klient agencji kreatywnej ma świadomość, że otrzyma katalog, który wyraźnie wzmacnia wizerunek marki na rynku. Poza samym przygotowaniem folderów, możliwe jest opracowanie zestawu narzędzi promocyjnych. Szczegóły na temat każdego ze zleceń zawsze są wyznaczone indywidualnie. Dlatego warto się zapoznać z ofertą wspomnianej firmy i zdecydować na rozpoczęcie współpracy.
+ Nie ma żadnych komentarzy
Dodaj swój